Search

nedjelja, 23. veljače 2014.

FLORAME hidrolat Hamamelis



Drage dame :)

Nakon New in posta primijetila sam da vas najviše zanima hidrolat od hamamelisa te sam vam odlučila danas, nakon mjesec i pol korištenja prenijeti svoje utiske o istom. :)

Za početak da vam kažem, hidrolat ili cvjetna vodica je nusprodukt destilacije biljnog materijala pri proizvodnji eteričnih ulja. Dobiva se parnom destilacijom. Cvjetne vodice su zapravo vodene otopine zasićene nekim sastojcima eteričnih ulja, tako da imaju vrlo slična svojstva eteričnim uljima.


Hidrolate u kozmetičke svrhe koristimo kao prirodne tonike ili kao vodenu fazu u izradi krema, gelova, emulzija i maski. Osobno najviše volim hidrolat prskati na očišćeno lice prije ostale njege. Nekako imam dojam da se i krema ljepše upija.

Za cvijetnu vodicu hamamelisa sam čula da je odlična za smirivanje dermatitisa te sam joj odlulčila dati šansu, a kako sam na web shopu Terra Organica imala skupljene bodove zamijenila sam ih za popust i naručila hidrolat hamamelisa. :)
Inače, cvijetna vodica hamamelisa je vjerovatno najjači antioksidans među hidrolatima. Djeluje adstrigentno, antibakterijski,  regenerativno i protuupalno; smanjuje crvenilo, osip, svrab, otekline i ljuštenje kože. Ono što me zapravo najviše fasciniralo je to da je u kliničkim studijama (Korting, 1993.) dokazano da ima gotovo isti protuupalni efekt kao i kortizonske kreme, naravno bez negativnih popratnih efekata.

 


Narudžba mi je stigla za 4 dana (imajte na umu da je bio vikend, tj., narudžbu sam poslala u petak). Hidrolat je bio lijepo upakiran u zaštitni papir, a kao mali znak pažnje od Terra Organica dobila sam besplatne uzorke. Inače, Florame je tvrtka specijalizirana u proizvodnji sirovina za aromaterapiju te se njihovi proizvodi odlikuju tradicionalnim pristupom u proizvodnji i modernim tehnologijama ispitivanja kakvoće. 

K


Hidrolat dolazi u tamnoj plastičnoj bočici s raspršivačem u količini od 200 ml. Rok trajanja mu je 6 mjeseci od otvaranja. 



Florame hidrolat je bez dodataka sintetskih konzervansa i alkohola, te je sterilno filtriran. Potpuno je siguran i za uporabu kod dojenčadi, i to već od samog rođenja.



Nanosim ga 2 puta dnevno, ujutro i navečer. Navečer ga nanosim poslije tuširanja na čisto lice i tek kad se upije nastavljam s daljnom njegom. Ujutro ga volim koristiti jer mi baš godi to prskanje i osvježavanje :) Hamamelis ima specifičan miris, no u ovom proizvodu nije prejak i meni osobno ne smeta.



Iskreno da vam kažem na samom početku korištenja nisam vidjela apsolutno nikakav rezulatat, čak ni po pitanju hidratizacije. Tek nakon 2 tjedna uporabe sam primijetila da mi stvarno pomaže hidratizirati kožu. Također, tonus kože mi je vidno poboljšan i kao da je ovaj proizvod dao neku elastičnost mojoj koži :D Lijepo zaglađuje kožu, meka je na dodir i daje lijepi sjaj licu. Stvarno mi godi :)

Što se tiče samog dermatitisa, djeluje. Stvarno djeluje! Ne znam je li stvar samo u njemu (jer se u mojoj njezi nalaze još neki proizvodi namijenjeni ublažavanju dermatitisa), ali pouzdano vam mogu reći da svakim prskanjem nestaje svrbež i crvenilo se ublažava. Uz njega koristim još i A-derma (link na recenziju) kremu namijenjenu atopičnoj koži i ova dva proizvoda mi izvrsno odgovaraju.

Da zaključim, hidrolat je svakako opravdao očekivanja i svoju popularnost. Ako vas muči atopčna koža dajte mu priliku, osvojit će vas :) Ovo nije proizvod koji će odmah dati rezultat, ali vjerujte mi - isplati se :D

Cijena u Terra Organica web shopu mu je 90,20 kn.

Jeste li isprobale hamamelis? Koje hidrolate vi volite?

Ivana, Mademoiselle Beauty :)


8 komentari:

Također imam problem sa dermatitisom i čini mi se da ovo moram imati! :) Tereza

Onda svakako probaj! Meni (čak i mojoj malenoj) je ovo neizostavan dio rutine! :)

nemam takvih problema s kožom
jako mi se sviđa novi dizajn :)

Godinama sam vjerna hidrolati lavandina jer imamo svoje lavandine i znam da su hidrolati alpsolutno najbolja stvar na svijetu. Za tvoj još nisam čula, ali me jako zainteresirao!

Nisam ni ja čula puno o hamamelisu, ali drago mi je da sam ga ipak probala... ;)

Ovo bi voljela probati, nemam dermatitis, ali ima suhu kožu klonu crvenilu, zvuči mi kao da bi joj ovo moglo baš fino odgovarati!

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More