Search

srijeda, 12. veljače 2014.

REVERI (KITICE) ZA VJENČANJE - my home buisniess :)

Drage moje dame :)

Pitala sam vas na Facebooku biste li željele post o tome kako izrađujem kitice (revere) za vjenčanja i kako ste bile oduševljene idejom odlučila sam da će upravo to biti tema ovog posta...




Pa krenimo... :)

Na ideju o izradi kitica došla sam još kad sam se ja udavala (čuj me: "još" hahahaha, ma nije to bilo tako davno). No nekako sam u cijeloj toj gužvi procijenila da nemam snage i vremena još i za to i tako sam ovu stavku prepustila nekom drugom.

Drage žene, ako planirate vjenčanje pobrinite se da vam reveri budu baš onakvi kakve ste si vi zamislile. U protivnom ćete se živcirati i nervirati i bjesniti na cijeli svijet :)

Moje je vjenčanje bilo u smeđe-bijeloj boji (svekrva je tako željela) i revere za uzvanike sam zamislila totalno drukčije nego kakvi su mi stigli... Možete li zamisliti kako sam bila bijesna?? Em se VIDJELO LJEPILO, em nisu bili od fine mrežice-čipke kao oni koje sam željela nego od neke ispletene žice koja je PIKALA ZA RUKE (najozbiljnije ovo kažem, baš je grebalo oko ruke), em cvijetić nije bio isti i trakica koju žene vežu oko ruke nije bila satenska (koja je nježna i ugodna za nositi) već TEKSTILNA (puno grublja od satenske).

Uglavnom, to je bilo to - trenutak kad sam odlučila da više nikad ne dajem drugima, čak ni "profićima" da rade ono što smatram da mogu sama :)

Dakle kitice sam počela izrađivati poslije svog vjenčanja. Ono što sam odmah odlučila je da ih ja neću samo ljepiti jer se jako puno mojih (skoro pola) odljepilo. Teško je pronaći ljepilo koje bi jednako čvrsto držalo sve materijale (tekstil (najčešće saten), plastiku, drvo, neke cvijetiće, listiće, ukrasiće, metal i što već sve klijenti požele)... Tako da ja svoje kitice šivam i ljepim. Barem znam da će biti u komadu cijelu noć :)



Inače mnogi me to pitaju pa da odmah i vama kažem, kitica se stavlja muškarcima na lijevi rever kaputa. Dakle točno na rever (otud i naziv), ne u džep ili ne znam kamo... Žene nose svoje kitice-revere-narukvice oko zapešća lijeve ruke.

 Izvor slike                                Izvor slike

Postupak najčešće izgleda ovako: kad mi se javi klijent prvo izaberemo točnu nijansu boje, onda odlučimo o materijalima i o samom izgledu kitice: cvijetićima, listićima ili pak nekim drugim dekoracijama... Na kraju pravim izračun okvirne cijene.

Kad je sve točno dogovoreno izračunam točnu cijenu i ako se klijent slaže šaljem narudžbu. Kad mi narudžba s materijalima stigne (pošto najčešće nemam kod kuće sve dostupno, a i ne želim još i to gomilati) počinjem s izradom. Za otprilike 200 revera potrebno mi je cca 5 dana. Nekad čak i manje, no sve ovisi o kompliciranosti izrade...

Kad završim s izradom šaljem sliku da klijent vidi da oni postoje i nakon što vidim uplatu na računu, poštom šaljem revere... Pakiram ih u kutiju, obložene bijelim papirom da se slučajno ne oštete. :)




Zvuči jednostavno, zar ne? Vjerujte mi baš i nije... Sama izrada iziskuje dosta vremena, truda i koncentracije. Meni ovaj način rada odgovara jer si u biti sama određujem radno vrijeme.

Što se tiče posla, mogu reći da ga ima. Kroz ove zimske mjesece malo manje, sezona je uvijek od travnja pa do listopada, ali za zaraditi prosječnu plaću posla ima sasvim dovoljno...


I znam da će vas na kraju zanimati cijena... :D
Jednostavne kitice sa 2 elementa (trakica i cvijetić ili listić i cvijetić) stoji 2,5 kn. Svakim novim elementom cijena se povećeva između 0,5 i 1,5 kn - ovisno o elemntu... Ono što mogu reći je da nikad nisam radila kitice po cijeni iznad 5,00 kn. Eto vidite da se može :) Štoviše u tome je tajna; naime reveri su inače bezorazno skupi. Klijent mi se jednom javio i nije se mogao načuditi kako ću mu ja određeni rever napraviti za 3 kn dok mu je ugledna tvrtka isti takav željela naplatiti 12 kn. Možete li vjerovati? I ja sam bila iznenađena...
 

To bi bilo to drage moje, nadam se da ste uživale čitajući... :)

Ivana, Mademoiselle Beauty


24 komentari:

Tako ih krasno izradjujes da su se cak i meni koja ne volim vjencanja jako jako dopale! Znam, I'm a weirdo, ne volim vjencanja i sta cu sad? Jedva sam prisustvovala vlastitom hahaha tako da, od mene je bilo jednom i dosta :D
Ali salu na stranu, stvarno lijepo izgledaju ukrasi, posebno su old-school kada ih zene nose na zglobu <3

Hvala ti :D

Trudit ću se da kod idućih narudžbi snimim kvalitetnije fotke i editujem post...

Baš lijepo da si podijelila s nama svoj drugi hobi tj. posao :) Ovakve narukvice s pravim orhidejama smo mi nosile na maturalnoj :) to mi je super!

Hvala :)

Da, nose se i za maturalne, zaboravila sam to spomenuti :D

Ovdje je potrebeno zaista puuno strpljenja da bi sve na kraju bilo kako si zamislila :) Super!

aaaa krasote, stvarno super što si ovo podijelila s nama!

Prekrasno, ja se divim svemu što se izrađuje ručno jer sam antitalent za takve stvari :)

Oooodlično, moja je svadba sljedeće ljeto i voljela bih sama praviti revere. Otkud nabavljaš materijal? Ja bih morala naručiti online, u mom gradu baš i nema tih "svaštara" mislim.
Ako ne budem pravila sama, znam kodkoga ih ima povoljno ;) ;) ;)

Hvala ;)

Hahahahahahahahaha... Ma nisi sigurno :D

Hvala :)

Hm... Ja obično naručujem materijal izvana ili ga kupujem na Žitnjaku kod robnih terminala, zovu se Dobar partner... Mislim da imaju i dostavu u cijeloj RH pa probaj proguglat malo ;)

Wow draga, ovo je predivno! Stvarno si talentirana :)

nisam iz RH :( mislila sam možda da ima na ebayu ili nekoj sličnoj stranici?!

jako lijepo :) svaka čast :D

Hm... Ja sam jednom naručila na e-buyu i nisam bila zadovoljna kvalitetom (cvijetići su mi bili sljepljenji, odvajali su se od držaka i stvarno su bili loše izrade)... Dobar partner me još nikad nije razočarao... Pa sad ovisi, ako ti se da riskirati možeš probati naručiti s e-buya..ili probaj nazvati Dobar partner i pitati dostavljaju li i za okolne države...


Ono što ti još mogu preporučiti (isplativo je ako nije velika svadba) da kupiš materijal u nekom vrtnom centru, kod nas ima takvih stvarčica u mbm-u..

Također, trakice bi mogla naći i u prodavaonicama tekstila, a cvijetiće (ili što već) u centrima s odjelom malih kućanskih dekoracija - u RH mi padaju na pamet Kik i Ofertissima...

P.S. - ako trebaš kakav savjet o samoj izradi stojim na raspolaganju ;)

Baš lijepo...ja uvijek nekako mislim da se sve što se izrađuje rukama teško može pošteno platit jer toliko truda i vremena odlazi u to..i joj da, nama ženama su reveri stvarno bitna stavka, kad se sjetim samo koliko sam dumala dok se nisam smislila za svoje...srećom sam bila zadovoljna s njima na kraju :)

Istina jest da ponekad i ja pomislim da to vrijedi puno više novaca, no kad se sjetim koliko sam samo ja imala troškova kad sam se udavala... Jao... :D Pokušavam igrati fer, vratiti sve uloženo, ali i naravno ipak zaraditi nešto... Hvala Bogu danas uspijevam (kad je sezona) zaraditi i duplo više nego muž...

Drago mi je da si ti bila zadovoljna, ja svojeg nisam ni htjela nositi kakav je ispao :(

Administrator je uklonio komentar.

Gdje se mogu javiti za izradu revera?

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More