Search

subota, 16. studenoga 2013.

Max Factor Colour Adapt - recenzija

Max  Factor Colour Adapt puder koristim već dugo vremena... Puder je namjenjen masnoj koži (ne sadrži ulje i spada u suhe pudere)  i iako ja imam suhu kožu željela sam ga isprobati, koliko zbog toga jer se stapa s prirodnim tenom, koliko zbog dobrih komentara... I kupila sam ga!

Prije korištenja svakog pudera stavljam hidratantu kremu, a prije korištenja ovog, stavljam 2 sloja kreme... Pričekam da se prvi sloj upije pa ponovim postupak. Kad se i drugi sloj kreme upio tek tada nanosim ovaj puder. I mogu reći da sam uspjela! Ne isuši mi lice :)

Puder dolazi u čvrstoj plastičnoj bočici, u količini od 34 ml i rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja.  Cijena mu je 109,00 kn.



Ono što mi se posebno sviđa jest doziranje: naime puder se dozira pumpicom, a svakim pritiskom dno bočice se uzdiže tako da neće ostati pudera po bočici već ćete sve potrošiti :)


*slika sa strane: vidite dignuto dno, potrošila sam već dosta pudera


Puder je dosupan u 4 nijanse, od kojih ja imam 70 Natural. Puder se lako nanosi i lijepo razmazuje. 
Potrebna je mala količina za cijelo lice, lagan je i prozračan. Sviđa mi se osjećaj na koži kad ga nosim. :)
Što se tiče postojanosti rekla bih da je vrlo dobra, izdrži mi na licu i do 8 sati...
Jedina "mana" mu je malo slabija moć prekrivanja, no meni osobno to nimalo ne smeta (imam pretežito čisto lice)... Tako da bih ga preporučila svima, s naglaskom da nije za Vas ako imate nečisto lice ili želite veliku moć prekrivanja.


*prekrivanje


Sve u svemu, ovaj puder jako volim koristiti, nakako mi je idealan...(još da je i za suhu kožu ^^). Koristim ga već dugo i jedan je od onih koje ne mislim prestati kupovati... Jako sam zadovoljnja njime i toplo ga preporučam. :)


Jeste li se već sreli s ovim puderom? Koji Vi koristite?

Ivana, Mademoiselle Beauty

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More