Search

subota, 4. siječnja 2014.

A-DERMA EXOMEGA D.E.F.I Emollient cream

Drage čitateljice!

Za svoj prvi ovogodišnji post odabrala sam jedan proizvod koji me toliko oduševio da je odmah svrstan na moju listu HG proizvoda. A-DERMA EXOMEGA D.E.F.I emolijentna krema sa s ekstraktom izdanaka Rhealba zobi mi je toliko pomogla i toliko dobro djelovala na moju kožu da je neznam kojim riječima bih vam opisala svoje oduševljene i zadovoljstvo. Imam atopičnu, vrlo suhu i izrazito osjetljivu kožu a ova mi se krema pokazala kao idealan saveznik.




Za početak da kažem: A-DERMA je linija proizvoda za njegu osjetljive kože djece i odraslih, čišćenje i njegu kože novorođenčadi i male djece, nadražene, oštećene i iritirane kože te vrlo suhe i atopične kože. Osnovni aktivni sastojak ekstrakt Rhealba zobi. Zob je dobro poznata žitarica koja se zbog svojih sastojaka odavno koristi. Brašno zobi koristilo se u kupkama i oblozima za ublažavanje svrbeža, iritacije i suhoće kože. U laboratorijima A-DERMA odabrana je posebna vrsta "bijele" zobi patentirana pod nazivom Rhealba® zob. Svi A-DERMA proizvodi sustavno su ispitani i testirani od strane liječnika i ljekarnika i svaka je proizvodna serija podvrgnuta rigoroznom testiranju.



Krema je upakirana u kartonsku kutijicu lijepog dizajna. Što se same tube kreme tiče; ona sadrži 200 ml proizvoda, a ono što me jako ugodno iznenadilo jest da  ima patentirani sustav potpuno hermetičkog zatvaranja koji jamči sterilnost tijekom uporabe i sprječava bakterijsku kontaminaciju formule. Zbog toga ćete morati malo jače pritisnuti tubu u odnosu na ostale standardne tube da bi proizvod izašao. Samim stiskanjem tube izlazi i "kapica" i krema (vidi sliku ispod):




Ova "kapica" tijekom uporabe kreme može promijeniti boju, ali to ne utječe na kvalitetu proizvoda i proizvod je u potpunosti ispravan. Proizvođač jamči da će na ovaj način krema ostati sterilna i zaštićena tijekom cijele uporabe.



Još želim reći da je krema pakirana u sterilnom okruženju i da su odabrani isključivo neophodni sastojci (sterilna kozmetika) za njezin sastav, odnosno sadrži samo najvažnije sastojke za kožu. Ne sadrži konzervanse, parabene, parfeme, ni tvari sa sporednom funkcijom konzervansa. Ekstrat izdanka Rhealba zobi je 100% prirodan i  dobiva se iz izdanaka zobi koji se uzgajaju na jugozapadu Francuske sukladno standardima organskog uzgoja.

Sama kreme je bijele boje, neutralnog mirisa i glatke teksture. Lako se razmazujebrzo se upija. Ostavlja jedan film na koži, ali ne mastan, baš onako ugodnog osjećaja. Njezina je podnošljivost na koži testirana pod dermatološkim i pedijatrijskim nadzorom na atopičnoj koži. Hipoalergena je, odnosno formulirana tako da smanji rizik od alergijskih reakcija.

Od kad koristim kremu više mi se uopće ne pojavljuje ljuskanje na nekim mjestima, nema osjećaja zatezanja ili peckanja. Koža mi je u potpunosti preporođena, meka i glatka na dodir, čak ima i onaj zdravi sjaj! Još vam želim reći da to nije samo moje mišljenje, i mama i moj suprug su mi rekli kako mi se stanje kože vidno poboljšalo (duduše suprug je mislio da imam neki novi čudotvorni puder, ali shvaćate poantu).
Kao što znate negdje oko Božića me ulovila gripa, i tih nekoliko dana nisam se ničim mazala jer nisam bila u stanju ustati. Stvarno sam se bojala da će mi se koža vratiti u prvobitno loše stanje i da ću opet biti na početku. Međutim, tih nekoliko dana to se nije desilo. Tako da je krema svakako opravdala činjenicu da dugoročno smanjuje suhoću i nadraženost kože.


Sastojci:  WATER(AQUA), MINERAL OIL (PARAFINUM LIQUIDUM), PEG-12, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL, MYRETH-3 MYRISTATE, CYCLOHEXASILOXANE, POLYACRYLAMIDE, NIACINAMIDE, 10-HYDROXYDECENOIC ACID, AVENA SATIVA (OAT) LEAF/STEM EXTRACT, BHT, C13-14 ISOPARAFFIN, DISODIUM EDTA, LAURETH-7, SODIUM ACETATE, TOCOPHEROL.


Kremu možete kupiti u svim bolje opremljenim ljekarnama, a cijena u mojoj ljekarni joj je 131, 47 kn. Znam da vam se čini malo visoka, ali količinski je ima 200 ml, a vrijedi svake lipe.

Apsolutno sam zadovoljna ovom kremu, nisam joj našla ni jednu jedinu zamjerku. Kako je mogu koristi i djeca i bebe počela sam njome tretirati i dermatitis moje djevojčice i mogu vam reći da joj se u ovih par dana stanje vidno poboljšalo. Smatram ovu kremu puno boljom zamjenom kortikosteroidima (koji su joj inače propisani).

Ovu vam bih kremu svakako preporučila ukoliko imate problema s vašom kožom. Probajte je, dajte joj priliku. Meni je jako pomogla, stvarno sam oduševljena njome.

Imate li problema s atopičnom i suhom kožom? Kako se borite s time?

Ivana, Mademoiselle Beauty

10 komentari:

Ovo je izvrsna krema, drago mi je sto si pisala o njoj :)

Slažem se, meni je mnogo pomogla... :)

dobila sam tester ove kreme u ljekarni i ja sam također jaaaako zadovoljna! :) Tereza

Lijepi pozdrav, zanima me da li se ova krema moze koristiti kao krema za cijelo lice svaki dan? Hvala na odgovoru

Pozdrav,

Možete ju koristiti za cijelo lice, osobito ako imate suhu ili osjetljivu kožu. I da, pogodna je za svakodnevnu uporabu. :)

Hvala na odgovoru ;) onda pravac u ljekarnu :)

I da, imam nesto izmedju atopijskog i seboroičnog dermatitisa sa reaktivnom kozom lica ...

Dali se iva krema moze koristit kod dijece kod nekih uboda

Dali je mogu nanjeti na ubod kod dijeta od 7g..ima nesto crevno svrbi ga..ako tko zna ..hvala

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More