Search

ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Mini recenzije

Drage dame!

Prije svega želim reći da ja stvarno više nemam ideja kako da vas pozdravljam :D Svi su prijedlozi dobrodošli!

Skupilo mi se nekoliko proizvoda o kojima sam namjeravala pisati no kako se iz nekog razloga nema šta puno tu za reći odlučila sam ih objediniti u jedan post sa mini recenijama...



 AVON Naturals piling za lice s narom
U New in postu spomenula sam vam ovaj piling, kupila sam ga na preporuku prijateljice. Piling dolazi u klasičnoj tubici u količini od 75ml. Rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja. Ima blagi puderasti miris, mliječne je boje dok su mu piling zrnca tamnija i različite su veličine, što mi se sviđa. Piling zbilja lijepo ukloni mrtve stanice kože a nije pregrub, te ostavlja kožu mekom na dodir. Moju, sklonu iritacijama i crvenilu, kožu nije iritirao. Sastav mu je tipičan za ovakav tip proizvoda, iako nije loš. Kupila sam ga na sniženju za nekih 20-ak kn. Razlog zašto nije dobio zasebnu recenziju je taj jer su ga povukli iz prodaje...




Melem u tubi
Melem u tubici sam vam također spomenula u New in postu a kupila sam a jer me privuklo pakiranje. Sadrži 50 ml. Ne mislim ga više kupiti jer se teško dozira, odnosno teško je stisnuti tubicu da prouzvod izađe van, a i čini mi se da jednostavno nije isti kao tipičan Melem u onoj kutijici na odvrtanje... Kao što onaj Melem u sticku za usne nije isti, tako ni ovaj nije... Cijena mu je 50 kn.



Nivea BB krema
Niveinu BB kremu kupila sam dok je trajala akcija u dm-u; gdje je uz ovu kremu pjenica za čišćenje lica po izboru bila gratis. Čula sam dosta pozitivnih mišljenja o pjenici pa sam dala šansu i BB kremi... Što da kažem, ova kremica i ja se nikako ne volimo :D Iako sam uzela svijetliju nijansu (dustupne su samo dvije), dosta mi je pretamna, krema se teško razmazuje, prekrivanje joj je tipično za ovakav tip proizvoda. Lijepo miriši, ali hvata mi se za suhe dijelove i dodatno ih ističe. Postojanost joj također nije jača strana. Sadrži 50 ml, a cijena joj je oko 50 kn. Nikako mi ne odgovara i zato nije dobila zasebnu recenziju.

Toliko od mene. :)

Kako vam se čini ideja da uvedem ovakve "Mini recenzije", cca jednom mjesečno i u njima objedinim proizvode o kojima nemam nešto posebno za reći??
Ivana, Mademoiselle Beauty ;)

12 komentari:

niti jedan od ovih proizvoda nemam, tako da su korisne ove mini recenzije :)
mislim da ih ni neću nabavljati :D

Bolje nemoj... :D Neće te oduševiti...

nastavi raditi mini recenzije. odličan mi je taj tip posta :)

Ja imam Nivea toniranu kremu i nismo u ljubavi. :) Isti problem kao i sa ovom tvojom. Htela sam da dam šansu ovoj BB, ali ipak ne. :)

Imala sam i ja toniranu i mogu ti reći da su skoro iste.. Ni jedna ni druga mi ne odgovaraju...

I meni je Nivea BB krema bila pretamna, na svetliju nijansu mislim isto. Ne znam kako su zamislili, ali njihova najsvetlija je kao neke tamnije nijanse :)

Hvala za recenziju melema u tibi i Nivea BB kreme - kopkala me :D

Volim čitati mini recenzije, one su mi odlične za proizvode o kojima želim nešto napisati, a nemam dovoljno dojmova za zasebnu recenziju. Obično su to proizvodi s kojima imam odnos volim - ne volim. Nisam ni jedan od ovih proizvoda probala, ali čini mi se da ni neću :)

Čini mi se da će i kod mene uglavnom biti u Mini recenzijama proizvodi koje ne volim - kako je krenulo :D

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More