Search

četvrtak, 13. ožujka 2014.

NIVEA Aqua Effect umirujuća pjenica za čišćenje lica

U New in postu rekla sam vam kako sam kupila ovu pjenu jer sam kod Anaviglam pročitala pozitivne utiske. Do sad nisam našla pjenicu za čišćenje koja bi mi odgovarala jer su me sve nekako isušivale, pa sam u tu svrhu koristila A-Derma Exomega gel za pranje lica i tijela za atopičare. Gel mi je super, nimalo ne isušuje a lijepo očisti lice.


Nivea pjena je namijenjena suhoj i osjetljivoj koži, te sadrži bademovo ulje. Dermatološki je testirana njezina podnošljivost na koži.
Dolazi u pakiranju od 150 ml po cijeni od 39,50 kn. Rok uporabe joj je 12 mjeseci od otvaranja. Miris joj je blag i decentan, miriši slično Nivea plavoj kremi.


Pjenica se lijepo dozira, obično uzmem po dva stiska pumpice za jedno čišćenje pa ponovim postupak ako je potrebno. Nježna je prema koži i ne isušuje lice. Imam osjećaj da me možda malo "zategne", što s gelom nije slučaj, ali čim stavim kremu sve je riješeno. Imajte na umu da ja stvarno imam jako osjetljivu i jako suhu kožu lica.

 Jedan stisak pumpice na slici

Sastav:
 
Sastav je blag i dosta dobar, sadrži potencijalne iritanse ali u malim količinama.

Da zaključim, ugodno sam iznenađena ovom pjenicom, moji su dojmovi svakako pozitivni. Preporučam je svima sa suhom kožom, i onima koji traže blagu a temeljitu umivalicu. Izvrsno radi svoj posao!

Koristite li pjenice? Imate li favorita među njima?

Ivana, Mademoiselle Beauty :)

2 komentari:

imala sam plavi takav, za mješovitu i masnu :)
bio mi je jako jako dobar :) lijepo je osvježavala i prala lice
svaki dan sam dva puta koristila,a stvarno se sporo trošilo :)

Da, zaboravila sam spomenuti da se sporo troši :D

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More