Search

petak, 28. ožujka 2014.

NOVOSTI NA BLOGU

Drage čitateljice!

Znam da ovaj post kasni ali zatrpale su me obaveze i radila sam na dizajnu bloga. :)

Odlučila sam vam kroz par riječi priopćiti novosti.


Dakle, kao što možete primijetiti blog je dobio novo proljetno ruho, te od sad na blogu imate kategorije, kako bi vam bilo preglednije i lakše se snalaziti. 

Druga je novost da Mademoiselle Beauty dobiva suradnicu! Kao što sam rekla, obaveze me zatrpavaju (kćer, muž, kuća, ispiti, moj "home buisniess"...), a čitateljice očekuju nove postove i ne želim ih razočarati stoga će od sad, uz mene, za vas pisati i moja sestra Nikolina!

O Nikolini vam neću ja puno pričati, nadam se da ćete "kliknuti" i da ćete biti zadovoljne njenim postovima! :)

Da ne duljim, ima nekoliko važnih pitanja za Vas! Pitanja su za SVE čitateljice, i bilo bi mi neizmjerno drago kad bi svi koji pročitaju ovaj post i odgovorili! <3
 

Dakle, prvo me zanima  kako se vama sviđa novo ruho Mademoiselle Beauty bloga?
Što biste u dosadašnjem radu Mademoiselle Beauty bloga promijenili?
Je li vam važnija kvaliteta ili kvantiteta postova?
Volite li čitati duge i opširne postove ili kraće sa osnovnim i najbitnijim činjenicama?
Volite li u recenziji pročitati i analizu sastava?
Imate li kakav prijedlog??

Hvala na čitanju i odgovorima!!

Ivana, Mademoiselle Beauty :)

4 komentari:

Prije mi je nekako bolje bilo :/ Ne bih ništa promijenila.. Važnija mi je kvaliteta. Kraće postove, ako su predugi izgubim koncentraciju :D Volim vidjeti i analizu sastava. Prijedlog?Hm.... sjetim se pa javim :D

I meni je prije bio bolje. Ja sam za kvalitetne i kraće postove sa puno slika.

Maja i Katarina, hvala vam na vašim komentarima!! :)

Pokušat ćemo urediti template da bude sličniji onom prije a da opet zadržimo kategorije ;)

Pogledajte blog: candymakeupgirl.blogspot.com

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More