Search

nedjelja, 26. siječnja 2014.

AVON CARE Glicerin Hand & Nail krema za ruke s glicerinom


Drage moje dame, 

kako nam je zapao snijeg i zabijelio krajolik te probudio nama želju za nekim zimskim radostima (barem u meni) odlučila sam se da bi bilo vrijeme za otipkati post o jednoj mazalici za ruke.  Avon u svojoj Care liniji ima hidratantnu kremu za ruke s glicerinom, kalcijem i vitaminom E. Morate priznati da ovako na prvu zvuči obećavajuće, glicerin vlaži našu kožu, kalcij jača nokte a vitamin E ima umirujuća svojstva. 





Kremica dolazi u tubici od 100 ml, a rok trajanja joj je 12 mjeseci od otvaranja. Otvara se odvrtanjem čepa. Mliječne je boje i blagog neutralnog mirisa. 





Glatke je teksture, lako se razmazuje i brzo upija. Ostavlja jedan sloj na koži, nije ljepljiv već baš onako ugodan - no to mi se ipak ne sviđa, obzirom na sastojke. 




Naime, treći na popisu sastojaka nalazi se Paraffinium Liquidum – mineralni derivat nafte koji sadrži kancerogene ugljikovodike, zatvara pore, smanjuje mogućnost prodiranja aktivnih sastojaka u kožu i stvara upravo taj film, opnu na koži koja se teško uklanja pranjem, već ju je potrebno ukloniti pilingom. Upravo zbog tog filma koji ovaj derivat ostavlja čini se da je koža zaglađenija i nahranjena, što zapravo uopće nije slučaj… 

Popis sastojaka: Aqua, Glyceryl Sterate Se, Paraffinium Liquidum, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Disodum EDTA, Methylparaben, Parfum, Calcium PCA, Thocoperyl Acetate.

Krema sadrži još i parabene, konzervanse i antioksidante. Jedan od sastojaka, Disodum EDTA (antioksidant), povezuje se s nastankom dermatitisa, pa je to samo još jedan razlog zašto mi se ova kremica ne sviđa.

Krema je dostupna u kataloškoj prodaji, a cijena joj je 29,00 kn. U aktualnoj (C02) kampanji možete je pronaći na sniženju za 15,00 kn.



 Osobno ne mislim ponoviti kupnju jer mi se ne sviđa sastav kremice, a vi odlučite za sebe…

Čime vi njegujete svoje ruke? Imate li svoju omiljenu mazalicu?

Ivana, Mademoiselle Beauty :*

8 komentari:

Meni je trenutno omiljena La Roche Posay. Nekako je blaga, pa kada je namažem vrlo brzo imam osećaj kao da je uopšte nisam ni mazala, posebno kad operem ruke nakon nje. Nemam neku naviku da mackam ruke, pošto su na sreću oduvek bile nežne, ali od kad pijem tablete zbog jajnika, počele su da se suše. Naručila sam i ovakvu neku iz Avona, samo neko novogodišnje izdanje i nisam nešto oduševljena, sumnjam da ću i ja ponovo kupovati.

LRP ima odličnih stvari, no nisam još probala njihovu kremu za ruke, možda bih trebala :D

Ako zanemarimo sastojke, kreme iz ove linije pružaju dobru njegu. Probala sam nekoliko i meni dobre. Super mi je ova slika u bijelom pokrivaču :)

Meni su Loccitane kreme najdraze radi mirisa a i njege, a iako nisi zadovoljna kremom ove slike su ti prekrasne! :)

Hm... Ja se uvijek pitam da možda krema možda ne napravi više štete nego koristi... Ne kažem da je to ovdje slučaj - ali ovaj mineralni derivat nafte me baš bode u oko... Da barem nije treći na popisu sastojaka... :/ Inače jako volim Avon dekorativu i neke njihove proizvode iz Naturals linije... :)

Hvala puno :)

Moja mama jako voli Loccitane, morat ću si i ja neku mazalicu nabaviti :D

Hvala ti :)

moja majka je svojevremeno koristila njihove kremice i odgovarala joj je dok nije shvatila da baš i nije baš tako posebna, i da ima boljih :D

Slažem se, jako primamljivo izgledaju ali nažalost nigdje ne piše sastav - što je (barem meni) bitno... Nisam neka picajzla ali ipak ne želim baš svašta stavljati na sebe...

Inače volim Avon dekorativu :)

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More