Search

petak, 10. siječnja 2014.

BALEA Aqua serum

Drage čitateljice!

Kako naša koža zimi dodatno pati zbog hladnoće i vjetra te boravka u zatvorenim prostorima s centralnim grijanjem, te često biva isušena i dehidrirana, danas vam želim reći par riječi o jednom proizvodu koji se vrlo uspješno bori  protiv isušenosti a blag je za svačiji džep. Kao što iz naslova zaključujete radi se o Baleinom Aqua serumu za lice. 



Balea je kao trgovačka robna marka uvrštena u dm-ov asortiman 1995. godine, i otada se odlikuje kvalitetom i pristupačnim cijenama, čemu u prilog govori i činjenica da usporedni testovi nezavisnih njemačkih udruga za zaštitu potrošača, Balea proizvode već standardno nagrađuju izvrsnim ocjenama.




Aqua Serum je hidratizirajući serum za suhu kožu. Serum dolazi upakiran u kartonsku kutijicu koja ima malu naljepnicu na mjestu otvaranja tako da možete znati da ga "radoznali" kupci nisu dirali prije vas. Nalazi se u bočici od tvrde i čvrste plastike sa plavim poklopčićem. Količinski ga ima 30 ml i dozira se pomoću pumpice. Jedan stisak pumpice je meni osobno idealna količina a cijelo lice.



Serum je glatke teksture, vodenast je, te se vrlo lako razmazuje i brzo upija. Mliječne je boje, blagog je i ugodnog mirisa. Kožu ostavlja hidratiziranom i mekom na dodir. Ukoliko imate problema s perutanjem kože, riješit će vas i toga.




Kako sam na drugim blogovima čitala pohvale o ovom serumu te između ostalog da je idealan kao podloga ispod pudera, iskušala sam ga i ja u tu svrhu. Puder zbilja lijepo sjeda i ljepše se razmazuje kad je koža tako zaglađena, no ruku na srce - isti učinak postižem i sa nekim ostalim proizvodima koje koristima kao "bazu". 



Sastojci:



Što se tiče sastojaka kada se radi o koži lica jako pazim što koristim jer imam iznimno osjetljivu kožu lica. Kao što vidite serum se bazira na vodi i glicerinu koji vlaži našu kožu, a uz to sadrži i provitamin B5 koji zacijeljuje kožu i djeluje antiirtativno. Jedino što mi se ne sviđa u sastavu su Ethylhexylglycerin i Phenoxyethanol (konzervansi), no kako se nalaze na kraju popisa njihova je količina u sastavu vrlo mala. Serum nije komedogen, iritativan, alergen ni antioxidativan.




Dodatan plus kod ovog seruma su (meni osobno) ova dva certifikata koja vidite na gornjoj slici. 
Djetelina znači da se proizvodi se na maksimalno ekološki svjestan način; sirovine se biraju tako da se minimalno šteti okolišu, odnosno pakiranja su izrađena od materijala koji se mogu reciklirati, a kraćim transportnim rutama smanjuje se emisija CO2.
FSC certifikat osigurava odgovorno gospodarenje drvnim resursima prema načelima održivog razvoja, odnosno papir i celuloza koji se koriste kao sirovine dolaze iz certificiranih šuma.

Još želim reći da iako je serum namijenjen suhoj koži, pogodan je za sve tipove. Koristi ga i moja sestra koja ima masnu kožu i vrlo je zadovoljna, ne masti joj dodatno kožu već je lijepo osvježava.


Cijena seruma je 24,99 kn i možete ga pronaći u svim dm poslovnicama.
  
Smatram da je serum lijepi omjer cijene i kvalitete, te ga svakako preporučujem. Jako sam zadovoljna njime i koristim ga na dnevnoj bazi. 

Jeste li isprobali ovaj serum? Što mislite o Balea proizvodima?

Ivana, Mademoiselle Beauty

14 komentari:

Ja sam čitala toliko pohvala o ovom serumu a uvijek sam ga izbjegavala kupiti.Djeluje sasvim OK,pa ću ga morati nabaviti.Nadam se da će mi biti dobar kao i tebi :)

Iako nemam suhu kožu, koristim ga zimi i to prije spavanja i baš mi se sviđa :) inače nisam fan Balea preparative, ali njega volim.

Probaj, nije skup a stvarno je dobar! :)

Ja ga također nanosim navečer, ni meni Balea nije prvi izbor ali zna se naći baš dobra stvar :)

Moram dodati da je odličan i za masnokošce :D

Da, napisala sam... I moja sestra s masnom kožom je jako zadovoljna njime... :)

Jako dobar proizvod ;)

Vec dugo ga pikiram... mislim da si me nagovorila...

volim ovako potpune recenzije, super si :))

Probala sam ga, stvarno je ok, pogotovo za cijenu :)

pusa

Matea

Slažem se, zbilja je povoljan :)

:*

Ja sam jedna od rijetkih kojima ovaj serum nije odgovarao no to ne umanjuje njegovu korisnost, samo pogledaj koliko vas mu je uputilo pohvalu! Balea krije par jako dobrih proizvoda - meni su odlicne BaleaMED tusiralice, gel za umivanje za ruzicastim grejpom i vlazne maramice iz iste linije, njihove trakice sa hladnim voskom za depilaciju nausnica, gel poslije depilacije,...bilo je jos dosta toga na mojoj listi :)

Naravno, slažem se u potpunosti... Meni također ne odgovaraju neki jako hvaljeni proizvodi... Nismo svi isti... :)

Ovu umivalicu već dugo mislim isprobati... ^^

Odličan post, a ujedno i poučan. Ide na WL. ;)

Hvala puno! Veseli me kad ste zadovoljne :)

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More