Search

subota, 18. siječnja 2014.

B.pretty Eyeshadow Quattro 404 Autumn sjenilo

Drage čitateljice :)

Nedavno sam u Bipi vidjela policu s b.pretty proizvodima. Imala sam već njihove lakove za nokte i jako sam zadovoljna njima pa sam odlučila isprobati još koji proizvod. Uzela sam jedno od Quattro sjenila. Radi se o jednoj lijepoj kobinaciji dosta popularnih boja, 404 Autumn




B.pretty je Bipina robna marku, a uz nju Bipa se ponosi još i markama LOOK BY BIPA, iQ COSMETICS, little Girl, MY i B.STYLED. Iz toga možete zaključiti da ćete sjenilo naći u Bipa prodavaonicama i po cijeni od 19,90 kn






Sjenilo dolazi u čvrstom, elegantnom pakiranju u boji ciklame s prozirnim poklopcem. Pakiranje je stvarno kvalitetno i to je ono što me je ugodno iznenadilo s obzirom da se radi o jeftinijem brendu. Rok trajanja sjenilu je 24 mjeseca od otvaranja. Količinu nisam našla označenu na pakiranju. Sjenila su sedefasta, sa sjajnim završetkom. Kako isprva nisam mogla pronaći informaciju o ostalim nijansama kontaktirala sam Bipu i dobila odgovor da su dostupne još nijanse 401, 402, 405 i 407. Kasnije sam ipak pronašla i sliku s ostalim nijansama:




Što se tiče pigmentiranosti smatram da je vrlo dobra. Sjenila su zbilja lijepo pigmentirana što i možete vidjeti na slici ispod:


swatch bez baze

Lako se nanose i blendaju te se ne truse. Postojanost im nije jača strana, relativno brzo počinju blijediti, no ukoliko koristite bazu sjenila će biti postojanija. Ja trenutno koristim Avon bazu za sjenila i uz nju mi ova sjenila izdrže 8 sati, a više od toga ih nisam ni nosila. 





Kad se sve skupa zbroji i oduzme, smatram da se ova sjenila svakako isplate, ja ću si svakako nabaviti još koju nijansu, a toplo ih preporučam i vama. Za stvarno nisku cijenu dobit ćete kvalitetan proizvod. :)

Za kraj jedna slikica s ovim sjenilima, koristila sam smeđu nijansu, brončanu na sredini kapka i bijelu u unutarenjem kutu oka i ispod obrve.



Jeste li već isprobale b.pretty proizvode? Kakvi su vaši utisci?

Ivana, Mademoiselle Beauty ;)

2 komentari:

Lijepa paletica, a meni se uvijek nijanse kao što su ove dopadaju i nikad dosta jer mogla bih do kraja života samo ovakve da koristim :)

Razumijem te, ja također obožavam ovakve boje :)

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More