Search

petak, 31. siječnja 2014.

HiPP Intensiv - Creme

Drage čitateljice :)

Odlučila sam vam natipkati svoje dojmove o HiPP intenzivnoj kremici. Dugo sam se dvoumila oko ove recenzije, odnosno smatrala sam da nije potrebna jer se stvarno već naveliko o njoj pisalo... Onda sam neki dan gledala malo postove na blogu i vidjela da je najčitaniji post o Balea Aqua serumu - za kojeg sam se također dvoumila iz istog razloga... Stoga sam odlučila napisati svoje utiske o ovoj kremici...



HiPP intenzivnu kremu koristim već jako dugo vremena, i ja i moja djevojčica, a kad uspijem čak i muža namusam njome :D Jednostavno sam je zavoljela na prvu i obožavam je :) Ne mogu si zamisliti dan bez nje :D Koristim je za lice, ruke, tijelo...za sve :D Ova je kremica moj HG i ne mislim je prestati kupovati :)

Kremica sadrži prirodno bademovo ulje iz ekološke proizvodnje i namijenjena je zaštiti osjetljive kože od isušivanja i nepovoljnih vremenskih uvjeta. Njezina je podnošljivost na koži dermatološki testirana.



Krema dolazi u slatkoj, plastičnoj tubici i stoji na plavom čepu. Količinski je ima 50 ml, a rok trajanja joj je 12 mjeseci od otvaranja. Bijele je boje i dosta gusta. Iako je gušće teksture da se lako razmazati i relativno se brzo upija. Ostavlja jedan fini zaštitni sloj na koži. Miris je neutralan. 



Sastav: Aqua, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Diethylhexyl Carbonate, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Panthenol, Hydrogenated Sweet Almond Oil, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Zinc Sulfate, Caprylyl Glycol, Lactic Acid, Parfum.

Krema je bez parabena, bez konzervansa, bez PEG emulgatora, bez eteričnih ulja (jer neka uzrokuju alergije) te bez mirisa za koje se zna da uzrokuju alergije (prema zakonu). Nije komedogena, iritativna ni alergena.

Kremica lijepo hidratizira kožu, ukoliko vas muči neugodno peckanje ili zatezanje ova će krema to riješiti u trenu. Također, sprječava pojavu ružnih ljuskica na licu.



Da zaključim, moje je mišljenje da je ova kremica veoma kvalitetan proizvod, luksuz za kožu za svačiji džep. Primijetila sam da joj cijena varira od drogerije do drogerije, ali uglavnom je ispod 20,00 kn. Stvarno isplativ proizvod.

Ako još niste dajte šansu ovoj kremi, jer može ponosno stati uz bok mnogo, mnogo skupljim kremama za hidratizaciju. Toplo preporučam!

Jeste li isprobale Hipp intenzivnu kremu? Volite li ju koliko i ja? :D

Ivana, Mademoiselle Beauy :*




8 komentari:

IMa meni je drago uvijek pročitati što više mišljenja..:) Isprobala i jaaaako je volim :D Tereza

iskreno, nisam isprobala, ali sve blogerice spominju i hvale Hipp kremice kroz svoje blogove, i mislim da je krajnje vrijeme da i ja piknem jednu i checkiram o čemu se radi :P :*

Probaj, stvarno su odlične. Preporučam ti baš ovu - meni je ta najbolja :))

Uh, nakon toliko dobrih recenzija, morat cu ju uzeti :D Imam problematicnu kozu, i zasad mi je nivea aqua jako dobra jer mi ne izaziva akne, ali kad potrosim nivee, idem po ovu :D

Ja sam tako u želji da imam ovu kremu obišla pola Beograda i svi su mi rekli ma ne znaš šta tražiš, ta krema ne postoji. Onda sam shvatila da kod nas ne postoji. A samo čitam dobre recenzije i tako želim da je isprobam. :)

Probaj pa javi dojmove, mada sam sigurna da će ti odgovarati... :D

Ne mogu vjerovati da je nema kod vas... :O
Najradije bih ti ju ja sad poslala :D

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More