Search

nedjelja, 29. prosinca 2013.

LOOK BY BIPA COLOUR GLOSS

Pozdrav drage moje :)

Na početku vam se želim ispričati što sam posljednjih dana bila neaktivna, no kao što ste mogli vidjeti na mojoj fb stranici jako sam se razboljela i nisam bila ni u stanju čestitati vam blagdane... Nadam se da ste Božić provele u toplom i obiteljskom ozračju!

Danas vam želim recenzirati dva sjajila za usne. Look by Bipa colour gloss sjajila dolaze u ne baš čvrstoj plastičnoj ambalaži (no ja više cijenim ono što je unutra nego ono izvana) s prozirnim donjim dijelom i bijelim poklopcem/aplikatorom





Ja imam nijanse 04 SILK i 07 CRYSTAL PINK. Nijansa 04 je breskvasto - nude nijansa, dok je nijansa 07 baš nekako kristalno ružičasta :D. Obje nijanse sadrže sitan shimmer.




Sjajila dolaze u količini od 6 ml i po cijeni od 19,90 kn, a možeti ih kupiti u svim Bipa prodajnim mjestima. Rok trajanja im je 18 mjeseci od otvaranja.


Sjajila imaju klasičan maleni aplikator koji omogućava precizno nanošenje. Sama sjajila su dosta guste teksture


Što se tiče pigmentiranosti ona je slaba do srednja, ali ja zapravo od sjajila za usne i ne očekujem neku pigmenitiranost, ipak je sjajilo (ako baš želim uvijek mogu nanijeti ruž pa onda sjajilo). Inače bih rekla da je nijansa 04 malo više pigmentirana, no četvorka je zapravo nude nijansa tako da kad sve skupa zbrojite i oduzmete dođe vam negdje na isto...

 *redom: nijansa 04, nijansa 07

Ono što me zapravo iznenadilo jest postojanost sjajila. Sjajilo mi izdrži cca 4 sata na usnama te čak preživi i piće bez da se odmah preslika uz rub čaše i nestane sa usana. Također mi se sviđa što nema nekog specifičnog mirisa koji se osjeća, naime miris me podsjeća na jednu maminu tortu i rekla bih da je kod oba sjajila isti, ali osjeća se samo ako baš gurnete aplikator pod nos :D Još samo želim reći da nema nikakvog osjećaja hlađenja ili peckanja ili čega već na usnama kao što to zna biti s nekim sjajilima, osobito onima za povećanje volumena.


*slika iznad nijansa 07, slika ispod nijasna 04

Iako bez ruža na usnama zapravo i nema neke velike razlike između sjajila meni se sviđaju (osobito shimmer) i preporučila bi ih jer smatram da se isplate ako zbrojite omjer cijene i kvalitete :)

Jeste li isprobale ova sjajila? Kako vam se čine? Što vi očekujete od sjajila?


Ivana, Mademoiselle Beauty ;)

2 komentari:

Ja imam 07 nijansu i slažem se stobom, zbilja duugoo traje na usnama... Meni se sviđa što nije veliko, više je travel size :D

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More