Search

ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

AVON superSHOCK MAX mascara

Pozdrav!

Donosim Vam recenziju Avon Super Shock Max maskare. 




Maskara dolazi u plavom izdanju, a pošto ja imam limitiranu verziju sa cvjetićima, ovdje se nalazi link na kojem možete vidjeti kako zapravo izgleda verzija bez cvjetića. 



Maskara dolazi u količini od 10 ml. Dostupna je u dvije nijanse BROWN BLACK i BLACK.  Redovna cijena joj je 75,00 kn.
 

Četkica je gumena, u obliku spirale sa cik-cak kanalima i obećava do 15x više volumena. 



Inače ne kupujem maskare koje nisu oftalmološki ispitane no ova me baš zaintrigirala zbog te revolucionarne četkice s posebnim cik-cak kanalima koja omogućuje maksimalno precizno nanošenje. 

Prvo što me zasmetalo kod maskare je to što ima nekakav čudan i čak odbojan miris. Taj miris nećete osjetiti osim ako četkicu baš ne prislonite uz nos kao ja :D (ja to uvijek napravim mada ne znam ni sama zašto).
Sljedeća stvar koja mi se nije svidjela je to što je maskara u početku bila pretekuća, a četkica nekako prevelika - trebat će vam malo prakse da se naučite rukovati njome.

Maskaru je koristila moja sestra i s mjesec dana korištenja postala je suha, jednostavno se osušila nakon mjesec dana. Uz ove nedostatke moram napomenuti i da na četkici konstantno izlazi previše proizvoda, tako da obavezno morate počistiti četkicu prije nanosa...

Što se tiče same funkcije mogu reći da jako lijepo razdvaja trepavice, naglasi svaku pojedinu trepavicu, no ne produžuje ni ne uvija te se teže nadograđuje, odnosno stvaraju se grudice.

Moram nažalost reći i da se tokom dana masakra trusi, a još kamoli da rukom slučajno pređete preko trepavica...

Slijede slike redom: bez maskare, jedan sloj maskare i dva sloja maskare.
 

*koristila sam uvijač


Sve u svemu, iako daje lijep efekt ova me maskara dosta razočarala... :/ Jednostavno sam očekivala više od nje...

Međutim mojoj sestri odgovara, naime ona nosi naočale i upravo ovakav efekt traži- da joj lijepo razdvoji i malo naglasi trepavice, a da joj nisu preduge jer ako su joj preduge zapinju joj za stakalca dok trepće :D

Ja ipak ovu maskaru ne bih preporučila, možda eventualno ljudima s naočalama :D
Smatram da ima puno boljih maskara za istu, pa čak i za nižu cijenu.



Jeste li probali ovu maskaru? Kako se vama čini?


Ivana, Mademoiselle Beauty


4 komentari:

Šteta da nisi zadovoljna, ali trepavice s njom baš lijepo izgledaju. :/ meni se svida pakiranje :D

Da, ljepo izgledaju, ali se trusi i jako se brzo osuši... Inače daje lijep efekt... :)

Ja ju obožavam!!! To je moja HG maskara...imam jako duge trepavice ali im kronično fali volumena i tu mi se pokazala najbolja od svih....stvarno mi podeblja trepke...

Eto vidiš, izgleda da je od osobe do osobe...

Drago mi je da tebi odgovara!

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More