Search

subota, 21. prosinca 2013.

Parisax Profesionall Faux Cils umjetne trepavice



Pozdrav drage moje! :)

Nedavno sam kao ambasadorica ljepote za mjesec prosinac 2013. od Click2Chic.hr (Facebook) na testiranje dobila Parisax Profesionall Faux Cils umjetne trepavice. Ovim se putem zahvaljujem Click2Chic na odabiru (moram Vam priznati da me već uhvatila panika da ću dobiti boju za kosu xD).
 


Pa krenimo... :)
Sjajni, crni, kartonski omot
skriva trepavice i ljepilo, upakirane u čvrstu bijelu plastiku s prozirnim poklopčićem – klasično pakiranje ako mene pitate.
Rok trajanja ljepila je 24 mjeseca od otvaranja, a sastojci su mu:  Aqua,  AMP/Acrylate Copolymer, Alcohol, Sorbitol, Methylparaben.





Kao što vidite trepavice su crne, "iskrižane" (takve upravo najviše volim) i imaju različitu debljinu sintetičkih dlačica te su posute zlatnim šljokicama. Želim još napomenuti i da šljokice ne padaju.





Uz ovaj post odlučila sam Vam odmah objasniti i postupak stavljanja umjetnih trepavica, barem kako ih ja stavljam.
Prvo želim reći da trepavice lijepite tek kad ste kompletno našminkale oči, i po mogućnosti uvile prirodne trepavice uvijačem. Dakle, prvo izvadite trepavice iz pakiranja i malo ih rukama "savijte" da bi ih poslije lakše stavile. Nakon toga uhvatite trepavicu pincetom i prislonite uz svoje, namjestivši je uz početak Vaših prirodnih trepavica. Ako Vam je na kraju predugačka, odrežite višak. Trepavice uvijek skraćujte na vanjskom kutu oka da bi djelovale prirodnije. Kad ste to učinile ukoliko na trepavicama ima viška ljepila kojim su bile pričvršćene u pakiranju odstranite ga (namočite blazinicu u dvofazni odstranjivač make-upa i pažljivo obrišite trepavicu), te osušite trepavicu. Na kraju stavite na nju ljepilo, potrebna vam je stvarno mala količina, i držite je 20 - 30 sekundi da ljepilo postane gumeno – tada možete zalijepiti Vašu trepavicu: počnite od unutarnjeg kuta oka prema vanjskom i pazite da se što više približite korijenu prirodnih trepavica. Na kraju ih maskarom i prstima povežite sa prirodnim trepavicama te povucite liniju tušem ukoliko želite. Skidajte ih pažljivo (pincetom) i čistite kako je gore navedeno, te čuvajte u originalnoj kutijici ako ih želite ponovno koristiti.
Možda nećete uspjeti iz prvog pokušaja staviti umjetne trepavice, ali vježba čini majstora!

A sad da se vratimo ovim trepavicama, osim što sa bila oduševljena njihovim izgledom kad sam ih prvi put vidjela, nisam imala nikakvih problema s njihovim postavljanjem, skratila sam ih za "dvije dlačice", jako su se lijepo povezale s mojim trepavicama i daju divan efekt na očima :D Nisam imala problema ni sa njihovim skidanjem i čišćenjem. Rekla bih da su kvalitetne, jako lijepo napravljene (osobito mi se sviđaju dlačice različitih debljina) i definitivno dobre za sljedeću uporabu.
Za Vas sam napravila jedan brzinski look sa ovim trepavicama. Kao što vidite "od ispod" se šljokice baš i ne vide (samo kad zatvorite oči) no meni osobno to ne predstavlja nedostatak. 






Za ovaj look koristila sam zlatno sjenilo, u kutu oka i ispod obrve bijelo sjenilo, crni tuš, te maskaru za povezivanje i donje trepavice. Nadam se da Vam se sviđa. :)

Ove su trepavice kao idealne za nadolazeće blagdane, i zbog toga Vam ih toplo preporučam jer će se divno uklopiti svaki blagdanski look :D

Nosite li umjetne trepavice? Recite mi svoja iskustva! Kako Vam se čine ove?



Ivana, Mademoiselle Beauty :)

8 komentari:

Baš su krasne i lijepo ti stoje. :)

jao kako su divne i predivno ti stoje :D

Mnogo su lepe, ja sam nosila prvo neke koje sam kupila kod kineza i pola noći nisam mogla da vidim ništa, suzile su mi oči. Onda sam kupila neke laganije, i odlične su bile. Bukvalno ih nisam ni osetila .
Baš ti lepo stoje ove trepavice :)

A joj... Možda od ljepila?

Hvala :)

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More