Search

srijeda, 4. prosinca 2013.

Maybelline New York Colorama lakovi za nokte



Pozdrav drage moje :)



Donosim Vam  recenziju dvije mazalice za nokte… Radi se o Maybelline New York Colorama lakovima u nijansi 75 i 83. Inače, dostupna je čak 61 nijansa.
Lakovi dolaze staklenoj bočici od 7 ml s crnom četkicom koja lijepo leži u ruci prilikom lakiranja. Rok trajanja im je 24 mjeseca od otvaranja i cijena im je 19,90 kn. Miris im je blag i neutralan.


Ovi su lakovi poboljšana verzija s novom i debljom četkicom koja obećava nanos bez tragova... No je li to stvarno tako?


Krenimo od nijanse 75. Nijansa 75 je klasična crvena nijansa. Moram priznati da sam očekivala više od nje. Naime, kod lakiranja sam stalno imala problema sa mjehurićima zraka koji su se stvarali duž cijelog nokta.  Non-stop bih brisala cijeli nokat pa ga krenula lakirati ispočetka da bi mjehurići opet bili tu! Jako sam se razočarala po tom pitanju. Također, lak je malo teže razmaziv, rekla bih da je mrvicu pregust, nekako je gumast. Što se tiče postojanosti, rekla bih da je slaba, stoji mi 1, nekad 2 dana na noktima bez felera. No pigmentiranost mu je odlična. Sve u svemu ne bih ga preporučila jer ima puuunooo boljih lakova, čak i za nižu cijenu! Inače sama boja mi je predivna :)












Nijansa 83 je jedna lijepa roza boja, rekla bih baš onakva kakvu ja volim. :)
Ova nijansa se malo drugačije ponašala. Naime, nisam imala nikakvih problema sa mjehurićima i lako je razmaziv.  Postojanost mu je ista kao i kod nijanse 75, a pigmentiranost malo slabija. Nisam baš zadovoljna ni njime...










Sve u  svemu, očekivala sam više od ovih lakića i mislim da neću ponoviti kupnju...

Kako se Vama čine lakovi iz ove linije? Jeste li isprobale koju nijansu?

Ivana, Mademoiselle Beauty ;) 



*nijansa 83 slikana je na sestri.

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More