Search

četvrtak, 5. prosinca 2013.

OLIVAL Koncentrat za ruke i nokte s nevenom

Pozdrav drage čitateljice :)

Ovo hladno vrijeme i boravak na zatvorenom te grijanje koje isušuje kožu, potaknuli su me na sljedeći post.

Ako ste već čitale koji moj post mogle ste shvatiti da imam suhu, čak i dehidriranu kožu. Redovito se moram lickati da bi spriječila ono grozno perutanje lica... 

Isto je i s mojim rukama. Suhe su i grube i redovito ih moram mazati.

No da ne skrećem s teme, donosim vam recenziju jedne kremice kojom sam se jako oduševila. Isprva sam ju vidjela kod mame i sestre, a kad sam je isprobala odmah sam i ja poželjela svoju. Radi se o koncentratu za ruke i nokte s nevenom iz kozmetike Olival.




Olival je poznat po tome što proizvode kozmetiku po vlastitim formulacijama uz korištenje sirovina prirodnog porijekla. Također, njihova je proizvodnja usklađena s propisima Europske unije i proizvodi u potpunosti odgovaraju visokim standardima za kozmetiku.




Kremica dolazi u plastičnoj plavoj tubi i stoji na poklopcu. Količinski je ima 50 ml i rok trajanja joj je 12 mjeseci od otvaranja. Cijena joj  je 21,90 kn. I ono što je dodatni plus (barem meni) nije testirana na životinjama.

Srednje je gustoće, masnija je i mliječne je boje. Miris je neutralan.




Krema je namijenjena suhoj koži, nanosi se u maloj količini i idealna je za noćnu njegu jer se duže upija. Mogu reći da stvarno radi svoj posao, ujutro su ruke tako nježne i meke! :) 
Sadrži ekstrakt nevena i vitamin E koji obnavljaju oštećenu kožu i usporavaju proces starenja

Još vam želim reći da uz ovaj Koncentrat postoji i Hidratantna krema koja je namijenjena za dnevnu njegu jer se ona brzo upija.

Ovom kremicom sam jako zadovoljna, koristim je svake večeri i preporučila bih je svima :)

Kako vi njegujete svoje ruke u ovo vrijeme?


Ivana, Mademoiselle Beauty :)


0 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More