Search

utorak, 17. prosinca 2013.

Finale Bath Sponge Peeling & Relaks

Pozdrav!

Danas Vam želim reći par riječi o jednoj divnoj spužvi za kupanje koju sam nedavno otkrila... 

Radi se o Peeling & Relax masirajućoj spužvi za kupanje iz Finale cosmetics. Finale proizvodi dostupni su samo u Lidlu.




Spužva ima dvije strane, meku (koja je dostupna u više boja) i grublju (bijela) koja je valovita (nekako blago "nazubljena"). Vidite na slici ispod:



Ja je koristim tako da proizvod stavim na mekšu stranu i nekoliko je puta stisnem da se zapjeni... Mogu reći da jako dobro zapjeni proizvod, stvarno ga je potrebna minimalna količina za cijelo tijelo. 

Grublju (bijelu) stranu baš i ne koristim za piling čisto iz razloga jer imam svoj HG piling koji ne mislim nikad mijenjati ali u tu svrhu mogu reći da čak i djeluje... Možda sam je jednom ili dva puta iskoristila za brzinski piling i lijepo ukloni odumrle stanice kože i baš onako "izmasira kožu". Ja je koristim upravo u tu svrhu - bijelom stranom laganim kružnim pokretima masiram cijelo tijelo i to me veoma opušta, spužva je stvarno idealna za to. :)



Još vam želim reći i da se ne morate bojati da će se spužva potrgati, ja je "ižmičem" (iscjedim) na sve moguće načine i nikad mi nije nigdje pukla. Mijenjam je svakih mjesec dana čisto iz higijenskih razloga, no smatram da bi mogla trajati i duže... 
Stavila sam sliku gdje je cijelu stisnem u ruku u ovu malu "lopticu", tek da vidite što sve može izdržati... :)


I slijedi najbolja stvar; cijena u Lidlu joj je 4,99 kn! Za takvu cijenu - i više nego odlično!

Ova je spužva postala moj neizostavan dio što se tiče tuširanja... :)


Imate li Vi svoju omiljenu spužvu za kupanje? Kako Vam se čini ova?


Ivana, Mademoiselle Beauty

3 komentari:

Imala sam daaavno nešto slično ali više mi je strugala kožu pa je nisam baš voljela :) Prije nisam baš nešto voljela spužvice dok sad ne mogu zamisliti tuširanje bez njih :D

I ja sam imala sličnu koja je baš strugala kožu, misli da xe zvala Aura? Tako nešto :D
Ova mi je super ;)

ja već imam takvu spužvu i mogu vam reć da je stvarno dobraa:)

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More