Search

utorak, 19. studenoga 2013.

AVON HIDROCOLOR RUŽ ZA USNE - TWINKLE PINK

Hello!
 

Prije svega, moram da Vam kažem moje dame (i gospodo ako vas slučajno ima :D) da mi je jako drago da sam pokrenula vlastiti blog... Dugo vremena čitam druge beauty blogove i uživam i uživam i uživam... Dosad sam radila samo par recenzija za portale poput žena.hr i sl... No uglavnom zaželjela sam to raditi češće... Tako je pala odluka... Volim čitati, volim pisati, volim beauty blogerice :D 
Isprva sam mislila kako ja nemam vremena za to (muž, beba, kuća, ispiti) ali rekoh sama sebi "ajmo probat!"
I eto, isprobavam i mogu Vam reći da uživam... Baš mi super dođe da onako zaboravim na stres i odmorim se malo od svakodnevnih briga...
 

Ali da ne skrećem s teme, danas sam Vam željela pisati o ružu kojeg jakooo volim i kojeg skoro svakodnevno nosim...
Radi se o Avonovom Hidrocolor ružu za usne u nijansi twinkle pink...




Ruž dolazi u jednostavnoj ambalaži, rekla bih da je to elegantna kombinacija kvalitetne crne plastike i srebrnog metalnog dijela na sredini... 



Ja imam "staro" izdanje istog, sad su redizajnirani; također se radi o crnoj plastici ali imaju proziran vrh poklopca. Ovdje možete pogledati kako izgledaju sada.


Ruž je jako ugodan za nošenje, ne isušuje mi usne, što mi je iznimno bitno...
Tekstura mu je kremasta i iznimno se lako nanosi, možete ga bez problema nanositi bez kista...
Ne uvlači se u "nabore" na usnama i super je pigmentiran

Postojanost mu je prosječna: na usnama stoji par sati, ali u slučaju jednja ili pijuckanja kafice boja blijedi i potrebno ga je obnoviti...



Rekla bih da je ovaj ruž idelan za onako neki nježni, nude look na usnama. Preporučujem Vam da ga ako niste svakako isprobate!

Cijena ruža je 49,00 kn.

Za kraj sličice da vidite kako izgleda na usnama:




Jeste li isprobali ovaj ruž? Kako Vam se čini?

Do tipkanja,
Ivana, Mademoiselle Beauty :*

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More