Search

utorak, 26. studenoga 2013.

AVON NATURALS RADIANCE ROSE


Pozdrav čitateljice :D

Danas vam želim reći ponešto o Avon Naturals Radiance Rose liniji... U liniji je dostupna maska za lice, krema za lice i krema za područje oko očiju. Set s ekstraktom ruže obećava blistavu, meku i hidratiziranu kožu lica...




Kao što vidite ja sam naručila set u kojem su samo maska i krema te ću vam i recenzirati samo navedene dvije.



Krenimo od maske...
Maska za lice dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, količinski je ima 75 ml a cijena joj je 30,00 kn. Teglica je prozirna pa se vidi sadržaj. Izrazito je crvene boje i gelaste je strukture... Ono što mi se najviše sviđa jest da sadrži komadiće ružinih latica! :D Miris joj nije onako težak i zagušljiv (kakav ponekad zna biti miris ruže) već je nekako svjež i prozračan, nježan i ugodan! Jako mi se sviđa, cijela soba mi zamiriši :)




Maska je i dodatno zaštićena folijom. Nanosi se na čisto lice i preporuča se držati je 10 - 15 min te nakon toga isprati... Ja je držim duže jer tako volim taj miris :D
Iako je maska "želatinasta" neće skliznuti s lica (ne morate mirovati, ja sve radim s njom), ne suši se na licu i ne zateže kožu.
Nakon ispiranja maske lice stvarno ostaje hidratizirano i meko, nekako elastično i ima onaj zdravi sjaj! Pore mi se manje vide i na sam dodir lice mi je u puno boljem stanju...
Sastojci maske:





Nakon što isperem masku stavljam kremu iz iste linije...
Krema dolazi u također čvrstoj plastičnoj ambalaži, u istoj količini od 75 ml. Razlika je u tome što teglica kreme nije prozirna, nema dodatnu zaštitnu foliju i cijena joj je nešto niža; 27,00 kn.
Krema je slične teksture, rekla bih mrvicu gušća. Predivne je roze boje, lako se razmazuje i relativno se brzo upija, a ono što je (meni) najbolje jest da ima isti predivni miris :) 

Usto, krema je dermatološki testirana i nije komedogena...




Sastojci kreme:



Rekla bih da i maska i krema ispunjavaju sve obećano... Za tu cijenu i nisam očekivala nešto posebno, ali mogu vam reći da sam se jako ugodno iznenadila i još jednom uvjerila da cijena nije nužno garancija kvalitete... Dobila sam stvarno kvalitetan proizvod za izvrsnu cijenu! Koža mi je mekša i hidratizirana. Definitivno ću opet naručiti ovaj proizvod, ali ovaj put ću uzeti i kremu za područje oko očiju.

Preporučam Vam da svakako probate ovaj proizvod!

Kako Vam se čini set? Jeste li ga već probali? Namjeravate li?


Ivana, Mademoiselle Beauty :)

6 komentari:

Joj kako primamljivo zvuči... Zbog tebe ću i iz Avona počet kupovat... :D

Nećeš požaliti, ja sam oduševljena :)

vau, maska stvarno izgleda primamljivo, samo ako je stvarno nježnog mirisa.. inače, ne volim baš taj opojan miris ruže koji ti opisuješ ni u parfemima niti u kremicama.

Miris je stvarno drugačiji, ja sam se ugodno iznenadila... :)

Kod nas u ovomesecnom katalogu nema ove maske, ali svakako zelim da je probam! :D

Šteta... :/
Ma bit će u sljedećem :)

Vjerujem da nećeš požaliti ako je probaš, ja sam stvarno oduševljena... Još za takvu cijenu... Divno :D

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More