Search

ponedjeljak, 25. studenoga 2013.

CIEN Nail Polish Remover

Pozdrav drage moje... :)
 

Danas Vam donosim jednu recenziju... Radi se o CIENovom odstranjivaču laka za nokte... Ovu skidalicu kupila sam u Lidlu i to slučajno je vidjevši a polici.. 



Inače kozmetiku nikad ne kupujem u Lidlu ali ovaj odstanjivač mi se toolikoo (previše) svidio zbog pumpice za doziranje... Da, on gore ima pumpicu za doziranje! :D 



Odstranjivač je dostupan u dvije verzije: plavi (običan) i rozi (bez acetona). Ja sam kupila rozi, naime ja uvijek koristim uljne odstranjivače ili odstanjivače bez acetona...

A sada prijeđimo na činjenice...

Dolazi u količini od 200 ml a cijena mu je 14,99 kn.
Pumpicu treba pritisnuti u nekoliko bržih pokreta i na blazinici Vam ostaje rekla bih idealna količina odstranjivača.
 



Lak skida relativno brzo i lako. Ne isušuje mi kožicu oko noktiju, ne pecka me na zanokticama i što mi je najbolje, ima jako blag i nekako nježni (čak lijepi!) miris...

Veoma sam zadovoljna njime i sigurna sam da ću ga opet kupovati. Rekla bih da je najbolji omjer cijene i kvalitete (kako oni u Lidlu to kažu) :D


Preporučam!

Jeste li već isprobale ovaj odstranjivač? Kako vam se čini?


Ivana, Mademoiselle Beauty ;)






0 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More