Search

petak, 29. studenoga 2013.

Pravilna njega kose

Pozdrav drage čitateljice :)

Ovo je još jedan edukativi post jer vidim da Vam se jako sviđaju i da ostvaruju najveći broj čitanja...

Odlučila sam se za post o kosi jer sam baš jučer bila kod svoje frizerke (šišao se muž, ali sam išla i ja kao pratnja :D), koja uvijek hvali moju divnu kosu. Shvatila sa da mi puno ljudi dijeli komplimente na račun kose pa sam odlučila s Vama podijeliti neka pravila kojih se ja držim.

Za početak da Vam kažem, moja prirodna boja kose je smeđa (boja lješnjaka), trenutno je obojana u crno. Imam jaku i gustu kosu koja je prirodno valovita. Brzo mi se masti (osobito na tjemenu) a vrhovi su mi suhi i redovito pazim da nisu ispucali.

No da ne duljim slijede pravila:

PRANJE KOSE
Kosu se preporuča prati svaka 2-3 dana. Kosu perite mlakom vodom i odgovarajućim šamponom (ovisi kakvu kosu imate), i pazite da pritom ne grebete noktima po vlasištu, već lagano umasirajte šampon i temeljito ga isperite.
Ako imate  izrazito masnu kosu ništa nećete postići grubim trljanjem tjemena, radije uzimajte pramen po pramen kose među dlanove i umasiravajte šampon direktno u kosu.

Regeneratori služe za oblaganje vlasi vrlo tankim zaštitnim slojem i možete ih koristiti prilikom svakog pranja. Nanose se također laganim umasiravanjem. Nije ih potrebno nanositi duž cijele vlasi, već samo na srednji dio i vrhove.  Regenerator je potrebno temeljito isprati.
Ukoliko imate problema s raščešljavanjem, nakon što ste stavile regenerator na kosu i utrljale ga, malim češljćem pročešljajte kosu i nakon toga ga isperite.

Tretmani za kosu služe za obnavljanje poroznih vlasi i treba ih nanositi jednom tjedno nakon pranja kose ukoliko imate oštećenu ili suhu kosu. Ako koristite tretman nije potrebno koristiti i regenerator.



SUŠENJE KOSE
Mokra je kosa veoma osjetljiva i zbog toga je nebi trebali grubo trljati ručnikom već lagano pritisnuti ručnik na kosu da bi upio višak vode. Mokru kosu također treba lagano i nježno počešljati.

Idealno bi bilo kad bi kosu pustili da se osuši sama, jer vrući zrak iz fena uništava keratinske veze u vlasima, a to smanjuje njihovu sposobnost da zadrže vlagu. No kako to često nije moguće zbog žurbe, slijede pravila za uporabu fena:
- prije uporabe fena kosu zaštitite proizvodom za zaštitu kose od topline
- fen držite najmanje 20 cm od kose
- pripazite da kosu ne sušite prevrućim zrakom, zrak koji izlazi iz fena mora biti ugodno topao
- puhanje zraka postavite na nisko jer ćete time izbjeći da vam se kosa zapetlja
- kosu sušite u pramenovima, od korijena do vrha
- kad ste posušili kosu nakratko je propušite hlanim zrakom, time će vaša kosa imati veću elastičnost.



OBLIKOVANJE KOSE
Ukoliko oblikujete kosu peglom ili uvijačem, bitno je da kao i kod fena prije uporabe zaštite kosu proizvodom za zaštitu od topline i da ne držite uređaj duže od preporučenog vremena!
Kosu ne vežite lastikama već je radije lagano učvrstite kopčom ili napravite opuštenu pletenicu.


Nadam se da će Vam ovi savjeti pomoći :)
Za kraj Vam još želim reći da ako Vam kosa ispada koristite biljne šampone protiv opadanja kose (kopriva se učinkovito bori protiv opadanja), nježno je tretirajte i unosite vitamin C, biotin, bjelančevine, cink i željezo (voće, povrće, mliječni proizvodi i cjelovite žitarice) u organizam.
Ako pak imate prhut (koja se povezuje sa osjetljivim vlasištem) također savjetujem biljne šampone koji sadrže ekstrat koprive, ružmarina, limuna i metvice. Šampon držite na kosi cca 2 min, tako aktivni sastoji imaju više vremena da "prorade". Još je važno za napomenuti da koliko uz prhut imate i iritaciju vlasišta (svrbež, peckanje) trebali biste potražiti savjet dermatologa.

Eto, toliko od mene za sada :)

Volite li ovakve edukativne postove? O čemu biste željeli čitati?


Ivana, Mademoiselle Beauty :*

4 komentari:

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More