Search

subota, 30. studenoga 2013.

DEBORAH 24ORE EYELINER PEN

Pozdrav drage moje :)
Nakon još jednog edukativca, koji je vidim opet iznimno dobro prošao, donosim vam jednu recenziju te se nadam da će i ona naći svoj put do Vas... :)




Radi se o tušu za oči u flomasteru. Ja ga jako dugo koristim i zadovoljna sam njime. Riječ je o Deborah 24Ore Eyeliner Pen tušu.



Cijena ovog tuša je cca 60 kn, rok trajanja mu je 9 mjeseci od otvaranja. Količina nije označena nigdje na pakovanju i to je možda mali minus ali meni osobno to ne smeta.
Ono što me prvenstveno privuklo ovom tušu je to što je oftalmološki ispitan te je pogodan i za ljude s osjetljivim očima. Vrh mu je (meni osobno) idealne debljine, ne suši se i nije pregrub (pretvrd), a opet nije premekan, jako se lijepo s njim radi.




Ja imam nijansu 01 Intense Black i to je (zasad) jedina nijansa dostupna kod nas. 
Ne mora Vas zabrinjavati ovaj "Intense" jer boja uopće nije intenzivno crna, rekla bih čak da je sivo-crna što je meni idealno za svakodnevni look. 



 
Naime za dnevni look ne volim da ta linija bude onako jako tamna i upečatljiva, hoću da je tu i hoću da se primijećuje, ali  hoću i da se uz nju vide trepavice! I upravo za to mi je ovaj tuš savršen, ne "skriva" mi trepavice :) 





One se vide i pogled mi je baš onako lijepo otvoren. :D
Što se tiče ostalih karakteristika, postojanost mu je odlična! On traje i traje i traje - baš kao što i obećava.. Nosim ga cijeli dan a da nimalo ne izblijedi. Ne preslikava se i ne nestaje s kapka.
Iznimmno ga je lako nanositi i užitak je raditi s njime. 



Moje preporuke! 

Koristite li tuševe u flomiću? Koji je Vaš favorit?


Ivana, Mademoiselle Beauty ;)

7 komentari:

Joooj. Volim tuševe u flomiću iako još nisam našla svog favorita. :)

http://beautyorcheetah.blogspot.com/

Ja ih također jako volim, a ovaj je definitivno moj favorit :)

Ja pak ne volim tuševe u flomiću, ili jednostavno nisam isprobala pravi još. Sviđa mi se boja ovog, baš je kako kažeš, super za svakodnevni look. Lijepo nanosiš tuš :)

Nakon dugo vremena nedavno sam kupila tuš, u flomasteru. Problem je što malo radi, malo ne radi :D Moraću opet u potragu :) Deborah ću preskočiti, ipak želim baš crnu boju.

Jako je teško pogoditi s ovakvim tuševima... Ja sam dugo tražila pravi...

Hvala :)

E to je i mene nerviralo, kad kupim tuš koji onda na trenutke prestane radit... :S

Ukoliko nađeš — dojmovi! :D

Sjajna linija ... svakako bacim oko na njega.

Objavi komentar

Hvala vam na čitanju i komentiranju :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More